Dzieci zmieniają mój świat... Na lepszy!


22 października 2021 r.

Jak smakuje śniadanie w dużej rodzinie? Czy w dużej rodzinie jest więcej katarów, klocków na podłodze i kwiatów na parapecie? A czy rodzice wesołej gromadki mają jeszcze czas, aby pojechać w siną dal i mieć chwilę tylko dla siebie?

 

Ruszyła wyjątkowa w skali kraju kampania społeczna promująca duże rodziny, których codzienność jest z jednej strony bardzo zwyczajna, a z drugiej wyjątkowa. Przekaz kampanii to pełna ciepła, emocji, ale też humoru, 45-sekundowa opowieść o życiu w dużej rodzinie: o zmaganiach poranka, nietypowych umiejętnościach rodziców, o wyzwaniach, ale też o codziennym zdziwieniu i wspólnych momentach, które tworzą potem rodzinne wspomnienia. 

Kluczowym elementem kampanii jest myśl przewodnia: „Dzieci zmieniają mój świat!...Na lepszy”. Ma być ona zarazem pytaniem do każdego z nas – rodziców – jak dzieci zmieniły nasz świat? Co się zmieniło od kiedy tworzymy rodzinę? Jak dzieci przeorganizowały nasze życie? Pytanie jest też zachętą do refleksji o tym, jak wygląda nasza codzienność odkąd przeżywamy ją wraz z dziećmi, które nadają przecież życiu zupełnie inny rytm. 

Każdy rodzic inaczej przeżywa swoje rodzicielstwo, dlatego odpowiedzi na pytanie postawione w kampanii będą różne: na bardziej szalony, nieprzewidywalny, radośniejszy... Za każdym razem jednak zmiana ta będzie zmianą NA LEPSZE. 

- Chcemy tą kampanią zapoczątkować nową jakość przekazu o dużej rodzinie czyli pokazać jej prawdziwe oblicze, które jest w większości pozytywne, choć niepozbawione codziennych trudów, zmagań i wyrzeczeń. Chcemy normalizować postrzeganie dużych rodzin, w których żyje blisko 3,5 miliona osób. Realizując ten projekt, pragniemy wspierać kulturę rodzinności, pokazując jak ważną komórką społeczną jest rodzina – mówi Judyta Kruk, rzecznik prasowy Związku Dużych Rodzin „Trzy Plus”.

Kampania stanowi pierwszą tego typu realizację Związku Dużych Rodzin „Trzy Plus”. Została zrealizowana dzięki dofinansowaniu w ramach ministerialnego konkursu „Po pierwsze Rodzina!” na rok 2021.

Spot będzie promowany głównie w mediach społecznościowych: Facebook, Instagram, YouTube. Zaplanowana jest także współpraca z influencerami - matkami i ojcami, wychowującymi przynajmniej troje dzieci. Kreację kampanii na zlecenie Związku Dużych Rodzin "Trzy Plus" przygotował Dom Kreatywny MUFU.

© Związek Dużych Rodzin "Trzy Plus"

Realizacja: A.Net.pl
Wesprzyj nas
1,5 procent
Newsletter